Zo kom je van je onderkin af

Lichaamsvet kun je camoufleren, je onderkin niet. Daarom heeft The Times of India een aantal oefeningen bij elkaar gezet die je helpen sneller van je onderkin af te komen.

fat chin


1. Tongue press

Zit rechtop en draai je hoofd omhoog, zodat je naar het plafond kijkt. Terwijl je met je tong tegen je gehemelte aan duwt breng je je kin naar je borst. Ontspan je tong weer door je hoofd weer richting het plafond te buigen. Herhaal dit twintig keer.

2. Pruilen met druk

Zit rechtop en steek je onderlip zo ver mogelijk uit. Ga met je kin zover mogelijk omlaag terwijl je onderlip blijft pruilen. Houd deze positie even vast en ontspan dan je lip en breng je hoofd weer in normale stand.

3. Circle of life

Ga rechtop zitten met je hoofd gericht op het plafond en je lippen op elkaar geperst. Open je lippen dan een klein beetje en zorg ervoor dat ze een O-vorm hebben. Houd deze positie twintig seconden vol.

4. Chin pressing

Zit rechtop en laat je hoofd van schouder tot schouder draaien, waarbij je je kin hierbij laat leiden. Beweeg rustig en laat je kin via je borst van schouder tot schouder roteren. Doe dit tien keer aan beide kanten.

Bezoek voor meer oefeningen de Times of India.

Lees ook:4 oefeningen voor een sterke rug
Lees ook:5 verschillende crunches voor een topresultaat
Lees ook:4 oefeningen voor slanke benen
Lees ook:Doe de strakke kont workout
Lees ook:Oefening mooie benen én billen

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>