5 tips voor een snelle gezondheidsfix

Als je de onderstaande tips volgt ben je al snel op weg naar een veel gezonder leven!

1. Vraag als je een pizza bestelt om dubbel de tomatensaus en de helft van de kaas. Hierdoor krijg je minder verzadigde vetten binnen en meer anti-oxidanten. Volgens de Times of India verminder je hiermee de kans op groei van tumoren.

2. Drink een glas sinaasappelsap bij elke maaltijd om ervoor te zorgen dat je genoeg ijzer binnen krijgt! Lees hier meer over de voordelen van ijzer tijdens het sporten.

3. Kook je vaatdoek uit. Deze bevatten namelijk ontzettend veel bacteriën waardoor je allerlei lelijke ziektes op kunt lopen.

4. Plan je maaltijden voor een hele week. Op deze manier ben je eerder geneigd om gezonde maaltijden te eten. Bovendien laat je je minder snel verleiden tot het eten van ongezonde tussendoortjes.

5. Test je kussen. Een goed hoofdkussen moet veerkrachtig zijn zodat het je hoofd genoeg ondersteunt en op deze manier voorkomt dat je vermoeid wordt tijdens je nachtrust. Doe dit door je kussen dubbel te vouwen en hier een boek op de leggen. Als je je kussen loslaat zou het kussen weer terug moeten springen in zijn normale vorm, waardoor het boek eraf valt.

Lees ook:Luie manieren waarop je kunt afvallen (deel 2)
Lees ook:Vrouwen sporten beter door ijzer
Lees ook:Afvallen? Eet 6 keer per dag!
Lees ook:‘Eetdagboek’ bijhouden: Cruciaal voor succesvol afvallen
Lees ook:Mealpreppen: van cruciaal belang voor het snel bereiken van je doel

1 Reacties // Reageer

One thought on “5 tips voor een snelle gezondheidsfix

  1. Mark

    Handige tips weer! Denk alleen niet dat het drinken van sinaasappelsap bij iedere maaltijd zo gezond is, bevat ook veel fructose!

      /  

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>