De push-up en squat challenge: versla jij men’s health?

Elke week daagt online magazine Men’s Health haar lezers uit om mee te doen aan een epische fitness challenge. Deze week: de duelling push-up en squats challenge. Zo moet je deze challenge doen:

Bron: commons.wikimedia.org

Je begint met een push-up, vervolgens doe je 10 squats. Hierna doe je meteen 2 push-ups en 9 squats. Je blijft het aantal push-ups met 1 verhogen en het aantal squats met 1verlagen tot je 10 push-ups en 1 squat hebt gedaan. Dan is de challenge afgelopen. Het is de bedoeling dat je niet rust tussen de push-ups en squats en dat je deze challenge zo snel mogelijk uitvoert. Het record van Men’s Healths Tod Durkin is 2 minuten en 17 seconden.

Wat was jouw tijd? Laat het weten in een comment!

Lees ook:De makkelijke 30 dagen squat challenge
Lees ook:Zondag fitness challenge
Lees ook:Tip: Verbrand meer vet door af te wisselen!
Lees ook:Ultieme push-up workout
Lees ook:Truc om een push up te leren

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>