3 Fitnessleugens

Trap niet in deze leugens als je je doelen snel wilt bereiken:

Leugen 1: Alle koolhydraten maken je dik
Vezelrijke, langzame koolhydraten (noten, zoete aardappel, quinoa) geven je de energie die je nodig hebt en gaan spierafbraak tegen.

Leugen 2: Cardio op een lege maag is goed
Oud onderzoek claimt dat je zo meer calorieën verbrandt, maar nieuw onderzoek laat zien dat het niet veel uitmaakt.

Leugen 3: Meteen na het sporten moet je eiwitten nemen, hoe eerder hoe beter
Volgens onderzoek van JISSN blijkt dat je tot 3 uur na je training nog eiwitten kunt nemen voor hetzelfde effect

Menshealth.nl

Lees ook:Koolhydraatarm dieet het meest effectief
Lees ook:Koolhydraten: motor van je workout
Lees ook:Neem snelle koolhydraten na de training voor optimale spiergroei!
Lees ook:Bulken voor beginners
Lees ook:Val af van vet!

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>