Krachttraining in combinatie met cardio

Ik zal een simpele doch effectieve oplossing bieden aan mensen die respectievelijk 2 x pwk trainen en 3 x per week trainen;

2x pwk trainen:
dag 1 :warm up, krachttraining naar keuze en dan 20 tot 25 minuten cardio lage intensiteit (varieer met toestellen)

dag 2 : warm up.krachttraining naar keuze en dan 20 tot 25 interval training. Lekker pittig tot tegen buiten adem raken. vraag fitness instructeurs hoe je dat op een toestel kunt instellen. Begin met 2 minuten pittige inspanning en 2 minuten rustig herstel. Maak 20 tot 25 minuten vol.

Train je 3 keer per week. Dan komt er gewoon dag 1 bij.

Je zal merken dat je conditie met sprongen vooruit gaat en dat je vetpercentage omlaag zal gaan!

Simpel…but not easy

Moes

Lees ook:Nooit te moe om te trainen
Lees ook:Waarom krachttraining zo belangrijk is bij het afvallen
Lees ook:3 manieren om fit te worden met een springtouw
Lees ook:Sportmassage bij SOAP
Lees ook:Hoe geef je je hardlooproutine een boost deze lente?

2 Reacties // Reageer

2 thoughts on “Krachttraining in combinatie met cardio

  1. Frank

    thanks moes zal proberen om wat actiever bezig te houden met cardio. Ik kom er dan vanzelf wel achter of het ten koste van de groei gaat of de groei juist bevordert.

      /  
  2. moes

    In combinatie met goede voeding en rust verwacht ik dat het laaste zal gebeuren.
    Succes

      /  

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>