Zo word je ijzersterk!

Veel bodybuilders splitsen hun trainingsschema op in lichaamsgroepen. Op maandag trainen ze hun borst, op dinsdag hun rug, op woensdag hun benen, donderdag hun armen en op vrijdag hun schouders. Het komt er dus op neer dat je elke spiergroep maar eens per week traint. Zo hoort het natuurlijk niet!

water-drops-841227-m

Wat je hoort te doen volgens Keith van fitmole.org is het verdelen van deze oefeningen over een hele week. Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk sterk worden, dat doe je niet door alles maar eens per week te trainen. In plaats van eens per week helemaal kapot te gaan van het trainen van een bepaalde spiergroep, kun je deze oefeningen beter verdelen over de week. Keith geeft aan dat je elke oefening minstens twee keer per week moet uitvoeren om sterker te worden. Doordat je je spieren continu blijft uitdagen over de hele week heen wordt je al gauw ijzersterk!

Lees ook:Hoe verlies je zoveel mogelijk gewicht in een week?
Lees ook:De 4 slechtste krachttraining tips ooit!
Lees ook:Sworkit baby!
Lees ook:Zorg voor een maximale spierprikkel dankzij Dropsets
Lees ook:Word sterk met de 500 Rep Workout

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>