Oefening van de dag: Farmer’s walk

Een keer toe aan een nieuwe oefening? Doe dan de farmer’s walk. Deze oefening geeft je niet alleen sterke onderarmen, maar traint ook je buikspieren, bilspieren, onderrug en hamstrings.

Hoe werkt de farmers walk?

Het is simpel. Leg twee zware gewichten die je makkelijk met een hand kunt vastpakken en optillen, zoals dumbells of short bars, op de grond en ga tussen ze in staan. Pak de gewichten vast en en til ze met je benen op, drijf dit aan met je hiel. Houd hierbij je rug recht, borst omhoog en je gezicht naar voren. Sta uiteindelijk helemaal rechtop.

Loop vervolgens 15 tot 30 meter vooruit, in kleine stapjes. Loop zo snel als je kan en vergeet niet goed te ademen.

Lees ook:Vrouwen: 4 oefeningen voor betere seks
Lees ook:4 oefeningen voor een sterke rug
Lees ook:Doe de strakke kont workout
Lees ook:4 oefeningen voor slanke benen
Lees ook:Oefening van de dag: jumping jacks

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>