Reebok verandert haar logo: focus op fitness

We kennen Reebok allemaal als het sportartikelen merk. Ze maken schoenen, kleding en nog meer sportartikelen. Maar Reebok ziet een verschuiving in de maatschappij. Mensen blijven steeds vaker thuis en komen minder snel in beweging. Daar wil Reebok iets aan veranderen.

Bron: marketingtribune.nl

Bron: marketingtribune.nl

Reebok heeft haar gehele brand verandert en focust zich nu op het verkopen van een lifestyle die zich in het teken staat van verandering, aldus Marketing Tribune. Mensen moeten een verandering ondergaan op lichamelijk, geestelijk en social gebied door meer te gaan sporten en actief te worden. Zo kunnen ze hun leven beteren zegt Matt O’Toole, directeur van Reebok. In het onderstaande filmpje zie je waarom Reebok haar nieuwe logo heeft gekozen. Vind jij het een mooi logo?

Lees ook:Reebok Fitnessfreaks
Lees ook:Trainen met Madonna’s trainer
Lees ook:Veel vrouwen vinden fitness saaaaaaai…
Lees ook:Spinning Tattoos
Lees ook:Christopher Shannon voor Reebok

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>